Serengull_ ben verdim yani yedi kuşak vermis bizimkiler sarılık olmasın diye çok hafif atlattık biz vermek istemiyorsanız vermeyin cnm karar sizin kayinvalidenizin arasında değil ben yengeme ablama kuzenlerimin bebeklerine hep verdiler biliyordum yadirgamadm