sagsbry bilmiyoruz canım dogum esnasında plasenta patladı dogduktan sonra cocukta sürekli bir ıhlama inleme hali vardı çocuk gün geçtikçe gögsü kabarmaya vücudu ödem olmaya başladı kanları alında muayenesi yapıldı herşey normal denildi gecen Perşembe daha da arttı cuma günü öksürük başladı hastaneye gittik röntgen çektiler akciger enfeksiyonu dediler kan idrar herşey tertemiz çıktı bugün de ayirayıp kalp damarlarında problem var dediler