Allah yardımcınız olsun. Bebeğe şifa versin. Benim de oğlum 1 aylıkken mide çıkışında darlık nedeniyle ameliyat oldu. 5 gün yoğun bakımda kalmıştı. İnsanın içi nasıl gidiyor, nefes almak bile nasıl zorlaşıyor bilirim. Dilerim ciddi bir şey yoktur ve en kısa zamanda sağlıklı bir şekilde kucağınızda evinize götürürsünüz bebeğinizi 🙏