ElifKaratas benimde bebeğimin Kakasında Balgamlı kan geldi 😑 ama bizim süt alerjisi şüphemiz vardı alerji doktoruna götürdüm süt alerjisi dedi direk tahlil felan yapılmadı ertesi gün beze sürüntü şeklinde kan demişti ondan sonra gelmedi sonra 1 gün hiç kaka yapmadı ertesi gün yeşil sulu ve bolca yaptı ama kan yoktu ben şimdi iyice şüpheye düştüm rota mı acaba bizimki de ☹️ rota nasıl bir hastalık ki, ne yapıyor çocuğa