ElifKaratas canım bebeğin kaç aylık kızımda 6 aylıkken geçirmişti bnde aşıyı yaptiramamistim . Sık kaka yapmaya başlamıştı ama ishal değildi o ara dis çıkarıyordu Bn ondan kaynaklıdır dıe düşünmüştüm sonra ateş başladı her ihtimale karşı doktora götürdüm doktorumuz suphelendi tahlil yaptı rota çıktı yaptırmadı ama 3 gün ateşi olur dedi 10 günde ishal sürer demişti ama bol bol sıvı takviyesi yapın ağzı kuru kalmasın dedi eğer ağladığında gözünden yaş gelmezse acile getirin serum takalım demişti. Bn evde sürekli emzirdim şu verdim ishal maması yaptım bi süre sonra iştahla azalıyor meme ve biberon da istemiyor bnde enjektör le mama vermiştim öyle böyle atlattık çok şükür geçmiş olsun ☺