Deletedmom5151 Ahsen2019 Banada öyle dediler normal doğumda bi haftada kalkarsın dediler 20 günde dikişler düzeldi açıklık kaldı bi işte sizinde afedersiniz ama vajina girişi bi değişik gözüküyordu hayal kırıklığı ya😀
Deletedmom5151 Edward Valla ebeye sordum üç diş dikti baya bana dedi söylemeyim bereketi kacar dedi ebem bile hayko😀😀
Edward Ahsen2019 canım ben 18 dikiş aldım Doğumda bian gittim geldim 🤦♀️ Çok zordu dikişler iyileşmiyor benim 50 gün oldu öylece duruyordu sağlık ocağına gittim bi krem yazdı onunla 6 günde dikişler kaynadı ama giriş bi tuhaf yanı
Deletedmom5151 Edward Benim doktor bana krem falan da yazmadı batikon kullandım sürekli kremin adı neydi acaba
Ahsen2019 Bir de sezaryan dikişinin izi kötü kalır derler 🤦🏻♀️ Bir daha normal Doğuma cesaret edebileceğimi sanmıyorum
Deletedmom5151 Ahsen2019 Bende öyle düşünüyorum şahsen bi arkadaş sezeryan oldu benden önce ayaklandı kadın
Edward Ahsen2019 saol canım bende bilmiyorum tekrar Doğuma yaparmıyım benim çocuğum 70 günlük Benim daha dikişlerim ağrıyor 😢
gokcetugce Ahsen2019 ayyyyyyyyyy o gümlerimi hatırladım benim de açılmıştı bildiğin Açık görünüyordu doktor olur öyle dedi 😬 diksem de olur dedi ne olur dokunma Artık bana dedim 10 güne geçti