Deletedmom5151 Ahsen2019 Bende öyle düşünüyorum şahsen bi arkadaş sezeryan oldu benden önce ayaklandı kadın
gokcetugce Ahsen2019 geçecek inşallah kuru tuttum orayı fön Makinesi ile kuruttum afedesirsin emzirirken açtım çarşaf koydum üstüme öyle durdum
DamlaDeniz Benimde dikişimin biri atmış öyle kaldı valla doktora gittiğimde baktı istersen tekrar dikeriz ama bir daha Doğum yapmakta istersen normal Doğum yapamazsın dedi ben de diktirmedim öyle kaldı belki zamanla kapanır
Ahsen2019 DamlaDeniz bana da muhtemelen aynı şeyleri diyecek o yüzden gitmeyeceğim doktora bir sıkıntı olsa zaten rahatsız eder yara
Masalll Ahsen2019 bende 38 gün önce normal Doğum yaptım 3 gün öncesine kadar ne ağrı ne bişey vardı 3 gündür yerimden kalkamıyorum dikiş yerlerim şişmiş dün acile gittim muhtemelen iltihaplanmış dedi antibiyotik yazdı hala aynıyım ağrısından oturup ağlıyorum en az Doğum kadar berbat bir ağrısı var 😏
Ahsen2019 Masalll ah ah zaten şu dikişler Doğumdan betermiş ,normal Doğum zor derlerdi tamam zordu sonlara doğru dayanamayacak pes edecek gibi oldum ama dikişler beni mahvetti. Çok geçmiş olsun canım sana da Rabbim şifa versin.
giz Ahsen2019 canim benimde bi dikisim patlamisti bende gitmek istemedim doktora gitmedm de 20. Gun butun dis dikislerim dusmus kaynamisti. İc dikisleriminde tamamen dusmesi 1 ayi buldu. Enfeksiyon sislik olmadigi surece gitmek istemiyorsan gitme. Ama dikkat et. Cok gecmis olsun