Nisadnc42 Kubraybars suan 8 aylık bebegim var ilk günden beri evde emzirme südyeni takıyorum. Dısari cıkarken yada biri gelecek olursa destekli normal südyenlerimi kullanıyorum cok sükür bisey olmadı suana kadar takabilirsimiz yani ben aylardır taktım
Slcn42 Kubraybars iki oglum biri 5 yasinda digeri 6 aylik ikisinde de destekli kullandim bisey olmadi🤷♀️
Kubraybars BrcnBlgn Benimkide öyle canim malum cocuk olunca gogusler dahada büyüdü olur mu olmaz mı sutyenlerim tereddutteyim
Ensar-und-mutter Kubraybars yok hayır tam tersi daha rahat oluyor. Ben oldun olası sütyensiz gezmekten pek hoşlanmayan bir insandım zaten o yüzden baya iyi benim için
minikbaykus Kubraybars kesilmez canım.bir iki ay sonra giydim ben destekli halada giyiyorum. Kesilmedi. Evin içinde filan hep destekli giyiyorum
Nildailay Kubraybars hayır doğru değil yani ben evde bile penye takmıyordum çok serbest olduğumiçin sarkar diyorlardı o yüzden destekliydi sütüm kesilmedi
balcicegin_annesi Kubraybars desteksiz dolgu kullanım acıtmıyor ben yıllardır kullanıyorum ikinci emzirme dönemindeyim hala dolgusuz sütyen alıyorum belize dar gelirse de ek aparat var mis ☺️
Kubraybars balcicegin_annesi Aynen o ek aparattan almıştım ben hamilelikte kullandım mesela 😂 süper bisey ya güzelim çamaşırları atmak zorunda kalmadm o aparatın sayesinde
Kubraybars Ensar-und-mutter doğrudur kuzum oteki turlu rahat edemez insan genc yasta buruş buruş iyy 😂😂 bakımlı olmak gerek her daim💪