Kubraybars Ensar-und-mutter doğrudur kuzum oteki turlu rahat edemez insan genc yasta buruş buruş iyy 😂😂 bakımlı olmak gerek her daim💪
Ensar-und-mutter Kubraybars hastanede sütüm gelmemişti ilk 5 gün felan göğüslerim balon gibiydi ve sütyen takamıyordum doktorlarda izin vermiyordu. Ayyyy bıngıldak bıngıldak geziyordum o kadar rahatsızdım kiiii anlatamam 😳😳😳😳
Dilos01 Kubraybars kuaföre gittiğin zaman gidersen kısa zamanda saçlarına bi fon Çek azcik da makyaj yap vala kendimi öyle çok mutlu ve güzel hissediyorum 😁😁denemeni tavsiye ederim
Kubraybars Dilos01 Aah yavrum ah ne güzelde konuştun öyle 😅 ama maalesef kuaför bana coook uzakta ancak yazın memlekete gidince yaptrcam dört gözle bekliyom onuda😇😇
Alpyas Kubraybars bende o şekildeyim genelde evde penye emzirme sütyeni takıyorum dışarıda süngerli ama içi boş takıyorum zaten yeterince büyüdü göğüslerim sütümde hiç bi değişiklik olmuyor alakası olduğunu da düşünmüyorum açıkcası
Dilos01 Kubraybars boyatmaya unutma 😁😁ben boyatmıştım kuaforden bi girişim vardı bide çıkışım vardı yılbaşında annem gile gidince😁😁insana çok iyi geliyor
Kubraybars Dilos01 sadece boyayla kalmicam muhtemelen kestrcem de 🤦♀️ saclarim cok aşırı uzun cocukla olmuyo dayanirm demiştim galiba pes edecem gibi birde cok dökülüyor
Alpgdd Dışarı yemeğe, düğüne gitmediğim zamanlar hep kaplı atlet kullandım. Evde de iyi oluyor. Bi anda kapı çalsa telaşlanmıyorum. Kaplı atlet elim kolum her şeyim.
Kubraybars Alpgdd kapli atlet dediginiz şu gogus kısımları silikon oluyor Lcw de vardı bi ara görmüştüm omu?
Kubraybars melasya ondanda Var canim desteksiz ic kismi sade sungerli olandan almistim ama onuda fazla kullanamadm
Canimm Kubraybars sıkı olmadığı müddetçe sorun yok sudyen ekleri var sıkmamasi için onlardan kullanabilirsiniz
Kubraybars Canimm Iyi fikir canim aklıma gelmemişti daha önce var evde denicem bakalim insallah rahat olur 😊
Kubraybars Dilos01 kalcamin aşağısinda gülüm banyo yapmak resmen eziyet oluyo çocuktan önce o kadar sorun olmuyordu herkes kestir kestir bakamazsn zor olur dediler dinlemedim ama bu sıralar gerçekten bende saclarimda cok yıprandı o yüzden birazcik kestirmeyi düşünüyorum bi yandan da kıyamıyorum hic nasil kestirirsem artık 🤦♀️
Alpgdd Kubraybars evet onlar. Göğüste silikon ped olduğu için göğüs ucu belli değil. Lcwde de var pentide de