Dilos01 Ben bekarken cok havaliydim cok bakimliydim eşimle sevgililik döneminde falan bi giydiğimi bidaha giymezdim doğumdan sonra iyice saliverdim kendimi hatta geçenlerde çocuğu emzirdikten sonra göğsümü icine koymayı unutmuşum öyle dışında geziniyom odalarda 😂😂 eşim şok 🤣 diyo ki bir zmnlarn kubosu simdi ne hale gelmiş 🤣🤣🤣 e napiim bebisli olunca herseyin yarim kaliyo