Benim doğumdan sonra oldu aşırı kuruluk sanki köseleye dokunuyomuşum gibi oluyodu pul pul, bi sürü krem ve yağ denedim anlık rahatlatıyodu ama ertesi güne yine aynı.. doktora gittim hametan önerdi çok iyi geldi bana hem fiyatı çok uygun hem de yumuşacık oldu yüzüm. Gül suyuyla birlikte tavsiye ederim