Bilge8877 eskiden çok kuru değildi cildim 5 sene önce akne tedavisi sürecimde ve sonrasında bu kuruluk sorunu kaldı bende. Hatta kuruluktan uçuklayan, yara gibi çatlayan bi cilt tipin var artık. yüz temizleme jeli olarak bioderma pembe olanı 4 senedir kullanırım. Nemlendirici olarak la roche posay hydreane riche krem kullanıyorum. Peeling olarak lorealin şeker peelingini çok beğenirim. Kendinizi ihmal etmemeye çalışın kuruluk derdi çektiğim için biliyorum sabah nemlendirmezsem akşama kadar cildim ölür biter