Bizimki doğduğundan beri 4.ay atağı yaşıyoruz insan hiç uyumaz mı uyku uyuyana kadar göbeğim çatlıyor uyudu diyorum kalkıyorum tuvalet kapısına gitmeden uyanıyor bakmıyorum uyur belki diye sanırsın 1 dk önce uyuyan çocuk o değil gözleri açmış etrafa nasıl dikkatli hadi diyorum az daha bekleyim iyice uykusu açılıyor sonra tekrar salla pışş pışş pışş 😂