Nazar değmesin ben yaşamadım ikizlerimde hala bozulmadı düzenli gece uykumuz var gündüzde kısa kısa olsada uyuyorlar maşallah diyelim şöyleler desem hemen bozuluyo ondan korkuyorum artık 😌 ikizlerle gece okadar yoruluyorum ki gece de çektirseler yandım allah kolaylık veriyo bence diyorum 🙏🏻🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿