Kinalihalime23 Hosgeldin sağol canım evet 1 yil gormeyenler var ama ben hamile olmaktanda korkuyorum rabbim verirse baş tacı o yuzden adetim o yuzden geciksinde istemem suan
Kinalihalime23 Ferdi_carrefour1 tesekkur edeim canım sağol hamile oldugum icin olmuyorumdur umarım eşim korunuyorum ben diyodu bir ara sagolsun korunmadi benim bebegim daha 2 aylık o yizden suan bir sezeryani daha kaldiramaya bilirim hani duyuyirum sutü korur anneyi diye ama iste korku olunca icimde
Kinalihalime23 NSZA2020 anladım canım benim bebegim yeni 2 aylik oldu bakalım insallah olurum yada insallah sütüm koruyodur
Kinalihalime23 Sibell777 bende 12 aralik dogum yaotim canim ben daha hasta olmadim ama galiba 40 lıyken hastalık gordum son haftaya dogru tamda bilemiykrum tabi
Sibell777 Kinalihalime23 40 ta görülen hastalık sanırım sayılmıyor diye biliyorum ama kiminin hasta olması uzun sürüyor diyorlar ama o çok nadir bir şey bence bu ay içinde sizde göreceksiniz
Karamiko Kinalihalime23 ben 7. Ayda oldum. Kayınvalidem 1 yıl sonra olmuş. Kardeşim 4. Ayda oldu. Yani herkesin değişebilir . Kafana takma, zamanı geldiğinde olur 😉
Kinalihalime23 Sibell777 40 ım cikmadan kesilmisti benimii sonra adet agrisiyla son hafta kanamam oldu hatta 40 ım cikti devam etti o yuzden adet gordum dedim canım bakalim insallah olurum
miniminibir-humakus Kinalihalime23 1 seneye kadar olmamasi normal ama adet olmuyorum sut korur demeyin sut korumaz gebelik dusunmuyorsaniz korunun.
Kinalihalime23 miniminibir-humakus bende bu yuzden sordum canım hamilelik dusunmuyorum bu bebisi zor buldum 3 yilın sonunda geldi ama ikinci bir sezeryanı kaldıramayabilirim
didomidom Kinalihalime23 4ay 1günlükken dün adet oldum ve çok rahatladım roman havası oynandığında oynatılan göbekten vardı yarısı gitti şükür 😁
Snakmkci Kinalihalime23 6 aylık suan bebegım . 40 ım cıktıktan sonra ertesi ay hemen adet oldum halâda o duzende aynı tarıhte olurum. Ama bırseneye kadar olmayan var normal karşılanan bır durummuş bu
Kinalihalime23 Snakmkci tesekkurler canım insallah ben hamilelikten korkuyorum bizimkisi kacamak yaomis ben bilmeden o yuzden sordum
Berrinsoyagazi14 Kinalihalime23 benim sütüm 1 ay sonra kesildiği için doğumdan tam 50 gün sonra olmuştum dr m 40 kontrolde anladı zaten 1 haftaya olursun demişti o şekilde oldu