Kinalihalime23 Sezeryan dogumdan sonra ne zaman ader gordunuz yada neye gore hesaplicaz bu konuda bilgiis olan annelerim beni aydinlatabilirmisiniz ilk dogumum o yuzden tecrubesizim insallah goren olurda cevaplar postumu
Kinalihalime23 Hosgeldin sağol canım evet 1 yil gormeyenler var ama ben hamile olmaktanda korkuyorum rabbim verirse baş tacı o yuzden adetim o yuzden geciksinde istemem suan
Ferdi_carrefour1 2aylik bebegim Ben hemen oldum Vala aynen devam ediyor eskisi gibi kimi 1seneyi buluyor kimi 4ayi buluyor kimide benim gibi hemen oluyor canm üstte kalsin postun yine bilgi verirler umarim💖
Kinalihalime23 Ferdi_carrefour1 tesekkur edeim canım sağol hamile oldugum icin olmuyorumdur umarım eşim korunuyorum ben diyodu bir ara sagolsun korunmadi benim bebegim daha 2 aylık o yizden suan bir sezeryani daha kaldiramaya bilirim hani duyuyirum sutü korur anneyi diye ama iste korku olunca icimde
Kinalihalime23 NSZA2020 anladım canım benim bebegim yeni 2 aylik oldu bakalım insallah olurum yada insallah sütüm koruyodur
rike-nile-aro Ben, Bebeğim 2,5 aylıkken olmuştum ilk adeti. Bi hesaplaması yok 40. Gün de olan da var, 5. Ayda olan da var, 1 yıl sonra olan da bünyeden bünyeye değişiyor canım.
Kinalihalime23 Sibell777 bende 12 aralik dogum yaotim canim ben daha hasta olmadim ama galiba 40 lıyken hastalık gordum son haftaya dogru tamda bilemiykrum tabi
Cansuercann Kinalihalime23 doğumdan 3 ay sonra gördüm düzenli giderdi bi geçen ay gecikti 20 gün kadar ama oldum şükür ☺️
obo1903 Bende 40 çıktıktan hemen sonra hasta oldum ve bebegim 6 aylık hala da her ay oluyorrm bazılarının da olmuuomus 😌
Lilav21 Kinalihalime23 55 gün sonra oldum sonra eskisi gibi düzene girdi ama 1 yıla kadar olmamak normal diyorlar
Emelekin Kinalihalime23 ilk adetimi üç ay sonrasinda oldum ikincisinide bir buçuk ay sonra oldum bakalım bu ay zamaninda gelecekmi yoksa yine duzensizmi olacak.