Kinalihalime23 Snakmkci tesekkurler canım insallah ben hamilelikten korkuyorum bizimkisi kacamak yaomis ben bilmeden o yuzden sordum
[silindi] Kinalihalime23 4ay sonra gordum emziriyorum.bunye ile alakalı rahmin toplanması hormonlar.1sene görmemek normalmiş
Ask2 Kinalihalime23 bünyeden bünyeye değişiyor eski düzen devam edebiliyorsun ilk bir yıl düzensiz hatta hiç olmayadabilirsin ben ikinci bebek oldu 2,5ayı gecti hala olmadım
tuglevvv____ Kinalihalime23 doğumdan 6 ay sonra ilk adetimi gördüm şuan 9 ay oldu doğum yapalı düzenli adet oluyorum
doktoralianne Kinalihalime23 11 ay sonra oldum. Bebeğim emiyordu çünkü. Kekik cayo içtim hergun o sayede oldum. 2 yıla kadar normal demişti doktorum.