Ayprens Canım merhaba ne kadar kilo versende göbeğin gitmemişse diastasis recti yi düşünebilirsin karın kasların ayrılmış olabilir bende fazlasıyla kilo verdim ama göbek orda öle duruyordu bi baktım karın Kasım iki parmak açık ayrılmış 😒🥺
Pelo16 katree Sezaryen doğumda 7 kat ile beraber kaslarımızın da kesildiğini sanırım bilmiyorsunuz.😥 Toparlanmamız çok zor maalesef.
katree Pelo16 Biliyorum bizzat yaşayan biri olarak 😂 ama bünyeyle alakalı olduğunu düşünüyorum yüzde 80
Pelo16 Hant 🤣🤣 eskiden ne güzel spor taytı üzerine kısa crop giyer çıkardım. Şimdi tunik, gömlek ve uzun Tshirtler kaderim oldu.🤣
Merveges Pelo16 sezeryanda sonra ne zaman spor yapılır canım bilgin var mı ben iç dikişlerim zarar görür diye korkuyorum 20 ekimde olmuştum oglum 3 ay 26 günlük yapmaya korkuyorum doktorumda sormadim
Fevziyeakdmr Merveges canım ben 1 ay oldu sporu ve korseyi doktoruma sormuştum korse tak ama spor daha erken anca 4. Aydan sonra yapabilirsin dedi özellikle mekik gibi karnını çalıştıran sporları dedi
Pelo16 Merveges benim doktorum 6 ay sonra karın egzersizine başlamamak kaydıyla hafif spor önermişti. Zaten uzun süre korktuğum için eritemedim. Doktorunuza danışın.