BirVeraAnnesi35 sezaryen doğumda kaslar ve kasları bir arada turan bağ dokular kesiliyor hanımefendi. 😂 Göbek dediğimiz şey alt karında kalan ayrılmış kasların yarattığı genişlik. Normal doğumda kaslar ve kasların üzerindeki doku sağlam olduğu için hızlıca toparlanır. Normal doğumda kasılmayı sağlayan hormonlar da zirve yapar. Böylece iç karın hızlıca toparlanır. Sezaryen doğum yapmış biri günlük aktivite he hareketlere hemen dönemez. Dolayısıyla sezaryen doğumlarda alt karını toparlamak güçtür. Kaldı ki benim doktorum ayrılan kasları bir araya toplayıp diktiği halde egzersiz olmadan düzelmez pelin dedi. Şu sağdan soldan duyduklarınızı doktor demiş gibi buraya yazıp referans göstermenize bayılıyorum hee! 😁 Söyledikleriniz destekleyecek makale bulursanız link paylaşın. Herkes yalan mı söylüyor demişsiniz. Yani ben herkese yalan söylüyor demişim gibi ithamda bulunmuşsunuz. Böyle şeylere kızarım. Çoğunluğun aynı şeyi söylemesi bunun doğru olduğu anlamına gelmez. Sizdeki vizyon sürü halinde gezen koyunlarda mevcut. Kendinize gelin.