Arkadaşlar merhaba. Doğum kilolarım fazlasıyla gitti. Bebenin peşinde koşmaktan bi deri bi kemik kaldım. Ama gel gör ki o göbek orada! Nohut yutmuş solucan gibi hissediyorum kendimi.😁 Korsemi düzenli takmamıştım. 1 sene sonra korse taksam işe yarar mı? Şu egzersizi denedim kesin olarak geçti diyen muhteşem göbeksiz anneler yazabilir mi? 😂