Yeliz1905 NNF19 malesef sırf bişey mi var dıye bir haftada 3 kez doktora götürdüm artık doktor annesi telaş yapma normal bunlar dedi😊ve kötü olan 1 ayda normlde 1 kg alıyoduk 4 ay sonrası 350 gr aldık hiç yemiyodu falan ama çok şükür bitti😊
Dilos01 NNF19 kaç haftalık doğdu ve doğum tarihi nedir ben interntten hesaplayim istersen canım atakta mi yada kaç günü kaldığına dair
Nbg_26 NNF19 yok, bu doğduklarından beri 4. Atakları. 14,5-19,5 haftaları arasındaki 35 günlük süreci kapsıyor. kaç gününüz kaldı atağın bitmesine burdan bakabilirsiniz ☺️ https://hesapliyor.com/bebek-atak-haftasi-hesaplama/
Dilos01 NNF19 annelerin hakkı cidden ödenmez baba sabah gidip akşam geliyor akşam geldiği zaman da en fazla yarım saat 1 saat sever en önemli is geri bana düşüyor 🥺
NNF19 Dilos01 hep öyle 🥺 güya evdeyiz herkese göre nasıl bakamıyorsun nasıl ilgilenemiyorsun diyorlar. Şükür ki eşim sabahliyor iki günde bir kızımla bende dinlenmeye çalışıyorum, tabi ağlarsa içim rahat etmiyor hep beraber sabahlıyoruz ama 😜
Dilos01 NNF19 ağzı olan konuşur evin içindekini kimse bilemez ki cnm ne güzel es yardımı çok iyi geliyor bi anneye göre benim eşim de bakarda tek hafta sonu oda yasak dışarı çıkamıyoruz evdeyiz diye hafta içi çalışıyor beyfendi yorgun geliyormuş
Asel23 Dilos01 Acaba diş kaçıncı ay da çıkar ki. Korona da var evden çıkamıyoruz kimse de gelmiyor yalnız bu ataklar daha da zor biri olsa 1 saat uyku sıcak bi kahve oh be, ama nerde?
Dilos01 Asel23 bebekten bebeğe fark edebilir cnm kimisi erken çıkarır kimisi geç bende tek bakıyorum İnan çok zor bebek agliyor ben ağlıyorum ilk zamanlar annem 1 hafya kalmıştı bi hafta da kaynanam gilde kaldım lohusalik zamanı sonra kendi evime gelmiştim sıcak kahve dedin de canım istedi çocuğu uyuttum sallıyorum bi yapan olsa da içseydik keşke 🥺
Asel23 Dilos01 of offf keşke ya, eşim gelene kadar ne yiyorum ne içiyorum çok huysuz bir bebek kızım maalesef, yakının olması servetmiş meğer ama kimse yakın değil, kaynanam yakın oda asla aramaz gelmez gitmez.
Dilos01 Asel23 al birine vur ötekine kendinden başka kimseden hayır bekleme benim de kaynanam yakın sayılırız gelinim ne yapıyorsun diip çıkmaz gelmez kadın oğlunun evine arayıp davetiye bekliyor bi sorunumuz yok ama genellikle 3 4 gunde bi biz gideriz 🙄