Dilos01 Asel23 al birine vur ötekine kendinden başka kimseden hayır bekleme benim de kaynanam yakın sayılırız gelinim ne yapıyorsun diip çıkmaz gelmez kadın oğlunun evine arayıp davetiye bekliyor bi sorunumuz yok ama genellikle 3 4 gunde bi biz gideriz 🙄
Asel23 Dilos01 çok garipler, hiç anlam veremiyorum. İnsan oğlunun yavrusunu, torununu hiç merak etmez mi ? Neden hep böyleler. Sorun olsa da olmasa da hep uzaklar. Oysa ki onlar da ANA. Ama ne eşimi ne beni ne de bebeğimizi merak etmezler.
Dilos01 Asel23 çok güzel konuştun cnm telefondan arada bi arar halimizi sorar ondan sonra zsten baya bi aramaz gecen gittiğimizde bunu dile getirdim hatta niye bize gelmiyorsun oğlunun evine yabancı gibisin uzaksın dedim beni bilmiyor musunuz kızım ben dışarı çıkmayı sevmem dedi gerçekten de 1 sene evinden çıkma desen çıkmaz kaç yaşında kayınvaliden
Asel23 Dilos01 ne tuhaf ya evladının evi ne güzel git bi bak iyiler mi açlar mı açıktalar mı, şahsen benim ailem öyle. Ama eşimin ailesi hiç yok.
Dilos01 sabinaa normalde atak bitiyor 12 gün sonra sonrası biter mi Allah Kerim öyle temenni ediyorum insallah biter geri düzenimize otururuz hele ki su gece uykumuz 🥺
Dilos01 Asel23 kendi annemde çok garipsiyor ben olsaydim her gün bakmaya gelirdim siz gelirdinuz diyor her gün görüntülü arıyorlar sabah birde akşam dusun ama bunlar bi garib cidden
Dilos01 Asel23 sorsan merhametliyiz derler rabbim elden ayaktan düşürmesin canları sağ olsun napalim 🥰
birhuysuzprens Dilos01 bende diyorum bu bebek neden çıldırdı 🤦🏼♀️ Ne gece uyuyor ne gündüz uykudan uyanıyor sürekli mızmız.Çok teşekkür ederim ❣️
Dilos01 birhuysuzprens rica ediyorum canım maalesef hepimizde aynı sorun 🥺🥺Allah yardımcımız olsun bizde ilk zaman meme reddi yaşadık su an bile 5 dakika ya emiyor yA emmjyor gece uykusu zaten sormayın bi kabus çok sor uyuyor