HappyKids
bebek olduktan sonra; 5 aylık bir oğlum var
-Babalık görevini ; “işe gitmek, alışveriş yapmak, çöpleri atmak ve koltukta oturup telefonda oyun oynamak “ olarak yanlış anlayan bir kocam var
-İş yüküm %100 arttı hiçbirşeye yetemiyorum herşey yarım yamalak kalıyor
-Bazen aynada kendime bakıyorum çok mutsuz, bakımsız, enerjisi çekilmiş bir kadın görüyorum
- Ailem çok yakın değil tek başıma kalmış gibi hissediyorum kendimi.
- Eşim sürekli benden şikayetçi onunla ilgilenmediğimi söylüyor. Aynı şeyleri de ben onun için düşünüyorum. Tavırları çok değişti bana karşı