Serapss inşallah canım inşallah, oyun oynamak dert değil zevk benim için. Hiç tv izletmiyorum hep oynuyorum, çünkü oyunla öğreniyor biliyorum. Ama istiyorum ki bir 5 dk kendisi oyanayabilsin, herkes kızıyor çevremde sen sürekli oynadığın için böyle bebeğin diye, kendine bağımlı yaptın diyen bile oldu. Yani çocuğun bu sürecinin sorumlusu benmişim muamelesi bile görüyorum😔 bırak ağlasın yalnız kalmaya alışsın diyorlar ama ben asla yapamıyorum. Uyuyacagi zaman bile beraber yatıyorum uykum olmasa bile, gözünü açınca beni görsün ki güven duygusu kırılmasın diye, çok mu yapıyorum, gerçekten ben mi hatalıyım bilmiyorum artık😔