Hilaalhepp aptamil ar mama kullanmıştık biz çok kilo almıyor ama kiloda vermiyor o mama sayesinde… Kabızlık yaşama durumu olabilir çünkü mama koyu kıvamlı
Mama içine 1cay kaşığı has zeytinyağı koyarsaniz rahatlar..
Sma mama kullandık içeriği çok zengin… Ek gıdaya basladik
7.aydan sonra azalmaya başladı…
8.9ay derken 10.ayda bayağı bitti şükür