Hilaalhepp canim aslinda kilosu normal zayıf degil ki. Benim oglum 3 aylikken 3800 gramdi. 4 kilo bile degildi düşün. Kusmasida vardi, mama da yedi, anne sutude aldi ama yine de kilosu o kadarcikti. Bence doktorun sorun görmüyorsa karşılaştırma yaoma diğerleri daha kilolu benimki niye degil diye