Nohutannesi desteksiz uyuması ve döngüleri tek başına atlatabiliyor olması harika. Bence zaman kaybetmeden odasına geçirin. Daha sağlıklı bir uyku uyuyacaktır.
Tabii şöyle bir şey var ki ne olursa olsun bunlar daha bebek, gün geliyor hiç uyumuyor, gün geliyor çok sık uyanıyor. Arada olması çok doğal. Diş sancısı çekiyordur, gelişim sancıları çekiyordur. Ama nihayetinde bir düzeninin olması çok güzel.
Sık uyanıyor demişsiniz ,muhtemelen diş dönemidir, tam ayları çünkü artık. Geceleri viraz sık kalkmak, odasına gitmek zor gelebilir size ama ben şöyle düşünüyorum, bir kere uykudan uyandıktan sonra ha kalkıp oda değiştirmişim ha yanımda ki beşikten bebeği almışım, çok farketmiyor. Zaten uykum bölünüyor öyle ya da böyle. Benim için sorun teşkil etmedi o yüzden.
Odayı ayırırken kademeli alıştırabilirsiniz ya da benim gibi direkt uygulamaya geçebilirsiniz. Benim avantajım bebeğin küçük, farkındalığının az olmasıydı. Direkt odasına koydum ve devam ettim. Siz isterseniz gündüz uykularını odasında uyutmaya başlayarak ve uyanıkken odasında birlikte zaman geçirip oyunlar oynayarak başlayın sürece.