DuruE benim ilk hamileliğim hastahanede gectiği için biliyorudum az bucuk yanı o süreci defacalarca gördüm yalvarıp yakaranlar sancıdan kıvrananlar ilk doğumumda ya ben burda ölcen yada doğurup kurtulcam dedim 4 saat sürdü suni sancıyla ikincide benim sabırsızlığımdan 39. Haftada planlı doğum oldu suni sancıyla 1.5 saatte dığdu şükür 3. Düşünürsem yolda doğururum artık diyorum 😂