DuruE böyle şeylerde bence kimseye kulak asmayın neden diyecekseniz eğer gerçekten kişiden kişiye değişiyor her doğum kendine has . İlk doğumum normal oldu , ikinciyi 23 gün önce sezaryen yaptım herkes korkuttu öldüm bittim dikiş ağrılarından kendime gelemedim diye. Ama bende öyle olmadı hastanede ilk yürüyüşü kendim yaptım gece kızıma tek baktım 2 gün sonra tek başıma nüfus müdürlüğüne giidp kızımın kimliğini çıkardım sanki ameliyat olmamış gibiydim . Kendi psikolojinizi her zaman iyiye göre ayarlayın inanın çok faydası oluyor