Betulersy 40.haftaya girmisitim en son doktor kontrolune gittim surekli giittigim hastane pandemi olmustu o yuzden baska doktora gitmistim evden cikmadan kanamam basladi ama doktor durumun iyi suyunda normal dedi eve gonderdi eve geldikten sonra azar azar sancim basladi ara ara vuruyodu ama can yakici degildi sonra benim sancim siklasti bi dusa giriyim sancim azalsin dedim dus biraz rahatlatti sonra esime sen cocugu gotur o arada ben hazirlaniyim cikalim dedim esim gitti geldi beni almaya tam kapidan cikacakken dogum basladi hemen ambulansi aradik cunku yetisemicektik hastaneye o arada komsulardan duyan gelmisti iclerinden biri emekli hemsireydi senin dogum baslamis dedi evde carsaf falan me buldular serdik yere ıkınmN gelince ıkın dedi bir iki ikinmada kizim dogdu kordunu falan kestik ondan sonra geldi ambulans plasentayiq hastanede cikardilar dikisimide attilar boyle yani