0055500
geçmiş olsun, o sarılığı tam 2 ay çektik biz de. Anne sütü sarılığı diye geçiyormuş bizimki, 6 günlükken biz de 20 saat fototerapi aldık değerimiz 15 ken aldık çıktığımızda 7 ye inmişti. Sonra 12 ye kadar çıktı kontrol altında tutmak için kan testleri yapıldı ama 12 den yukarı çıkmadı, 2 ay sonunda da tamamen kendi kendine bitti. Ben hep 2 saatte 1 emzirdim. Acıkıp daha kötü olmasın diye.