0055500 bebekler normalde bir ayı geçtiklerinde kendileri aciktiklari için uyanırlar ancak sarilik olunca sürekli uyumak isterler. Uyanmak istemiyorsa uykusunda vermeyi deneyin ama mutlaka saat aralığını genişletmeyin. Çünkü uyandiramiyorum diyorsunuz, uyandırabilseydiniz sıkıntı olmazdı; ancak uyandiramadiginiz için saatte bir ya da iki saatte bir mutlaka emzirmenizi tavsiye ederim. Biliyorum geceleri çok zor ama gündüz de o uyudukca uyumaya çalışırsaniz size de iyi gelecektir. Benim oğlum çok şükür şuan 8 aylık alerjik bir bebek olduğu için ben geceleri 15 dkda bir kalkiyorum ve emmeden asla sakinlesmiyor. O yüzden saatte bir-2 saatte bir kalkmayı özlüyorum desem yeridir :)