Pattis 0055500 iki saatte bir beslemeye devam et, sütün azsa mama vermekten çekinme hastalıktansa mama iyidir
0055500 DemirDenizkuslarimm size de çok geçmiş olsun üzüldüm gerçekten umarım bu dönemi biran önce atlatırız 🙏
Aysegul_goktug 0055500 yarim çay bardağına iki çay kaşığı şeker koyuyorum ılık olucak su sonra bir çay kaşığı şeker içiyorum hatta suyu ve şekeri birazdaha az yapabilirsin
Aysegul_goktug 0055500 sarılık geçene kadar 1 yada 2 saatte bi emzir mutlaka her iki göğsünüze ver yarim saat olmak üzere toplam bi saat emzir
Aslihanenes 0055500 inşallah canım bu süreçte sarılık olunca çocuklar bizde yipraniyoruz işte çok ağladım hastanede yatarken zaten hamilelik te çok zor geçmişti birde bunu yaşayınca çok yıprandım çok şükür geçiyor artık
0055500 Aslihanenes bende aynı 7 aya kadar hep kanamalı geçirdim 4 ay kalkmadan yattım derken çok şükür kavuştum şimdi bu sarılık baya bir yıprattı bizi ama atlatacağız Allahın izniyle Rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın
obo1903 0055500 vla her saat te bir emzir üst üste yoksa duzelmz ben bir iki hafta uyumadan emzirdim düzeldi sarılık olmadı sürekli uyuyodu ne yapsak uyanmiyodu 😃
0055500 obo1903 uyanıkken bende sürekli emziriyorum ama uyuyorsa 2 saate bir emziriyorum bakalım inşallah biran önce atlatırız
obo1903 0055500 şuan da da bı iki hafta daha uyandrp emzir uyanmiysa tabi eğer hemen uyanan bir bebekse uyandırma kendi uyanınca emzir 🙂😊