Evet baya moral bozucu haklısınız. Bende 53le hamile kaldım doğuma giderken 78 kilodan fazlaydım tam olarak bilmiyorum çünkü tartıya her çıktığımda moralim bozuluyordu. Sezeryan doğum yaptım ve eve geldiğim 1 hafta içinde 15 kilosu gitmişti. Şuan kızım 6bucuk aylık ve 57 kiloyum son 4 kilo gitmiyor bende de. Ama diyet yapmıyorum doğru düzgün. Ama hamilelikte bol su tüketiyordum bundan kaynaklı sanırım hızlı kilo vermem. Sizde canınızı sıkmayın çocuk ayaklanınca ister istemez gidecek zaten. Her halimizi sevelim. İçimizde bir canlı büyüttük dünyanıza en harika mucizesi 💪