[silindi] ben hamilelik boyunca 18kg almıştım ve 1. Ayımız bitmeden 15kilosunu vermiştim.sezeryan ile doğum yaptım,eve geldiğimde sadece 5kg vermiştim.ben hamilelik döneminde de,loğusalıkta da bol su içtim buna bağlıyorum biraz.elimden 1,5lt su şişem hiç düşmez,günde 3lt içiyorum,ilk 1 ay,en geç 5te ekmeksiz yemeği yiyip,5ten sonra biraz meyve ve sütlü puding fln yedim canım çok tatlı isteyince.şu an 3kg kaldı ama bu ara dikkat edemediğim için veremedim, çok börek çörek geldi doğum hediyesi ister istemez yedim,onuda yavaş yavaş veririz artık😬