52_58_52 öncelikle her doğum kendisine özeldir. Kaç saat yada dakikada ne kadar açılma olur bilemeyiz. Sancıların ne kadarını hissedersiniz onu da bilemeyiz. Ben sancılarımı 10 dakikada 1e inene kadar hissetmedim. Hastaneye gittiğimde 3 cm açılma ile yatış verdiler. Sancılar 6-7 dakikaya indiğindr dayanılmaz oldu ve epidural istedim. Sancılar başladıktan yaklaşık 4 saat sonra açıklığım 6 cm oldu ve epidural aldım. Belinizden iğne yapıyorlar, sancının yanında hissetmiyorsunuz bile iğneyi. Daha sonra en az 30 dk aralıklarla vücudunuza enjekte oluyor, serum gibi bişey. Elinizde düğme oluyor, sancı rahatsız edince basıyorsunuz. Sancıdan kıvranırken parmak eklemlerim morarmıştı yatak kenarı yumruklamaktan. Epiduralden sonra biraz müsaade isteyim uyudum ben 🙈 açıklık kontrolü için uyandırdılar filan. Epiduralden 4 saat sonra da doğumhaneye girdim. Az da olsa sancı hissettiğiniz için ıkınma hissiniz kaybolmuyor. Sancı geldiğini haber verip ıkınıyorsunuz ve hooop doğuyor 🙈🙈