52_58_52 ben 3 cm acilmayla gittigim de sunu sanci verdiler yardimci olmadi . Bi kac igne yaptilar o da olmadi son olarak epidural yaptilar 5 dk da sirtima vurdular hic kipirdamamam gerektigini soylediler epidural yapilirken. Sancilarim basladiginda yapildi. Dogumu kolaylastiriyor dogum esnasinda pek agri hissedilmiyor belden asagi uyusmus hissi veriyor. Ama bence ben önermiyorum cunku sonrasinda bel agrisi yapiyor suan bile yazarken belim cok kötu bu hastalik olmasaydi doktora giderdim. Zaten yapmayi dusunmuyordum o an ki ruh halimle kabul etmisim. Pismanim…