52_58_52 Canım ben de epiduralli normal doğum yaptım bende 4 cm e kadar bekle yapıcaz dediler ondan önce yapılmıyormuş zaten ben 4 cm kadar çok acı çektim ama kimisi direk doğuma gidince zaten 3-4 cm oluyor neyse sonra iğne yapıldı 15-20 dakka sürdü sürmedi kalktım doğuma kadar yürüdüm hiçbir şey hissetmedim çok güzel geçti sonrası doğum anında sadece son ıkınmalarda zorlandım ama o da sancının yanında halt yemiş bence ben ıkınmam gereken zamanı bile anlamadım sancıyı ebe söyledi geldi ıkın diye iyiki yaptırmışım 🥰ve 9.5 ay oldu hiçbir şeyim yok bel ağrısı vs gibi şeylerde sezeryanda da kalmayan oluyor bence bu tarz ağrılar vücuda bağlı