52_58_52 doğumdan önce insan başına neler geleceğini bilemiyor tabii. Çatınızın, bebeğin kilosunun/baş çevresinin filan çok etkisi var. Kimisinin sancısı hiç gelmiyor, suni sancı veriliyor. Kimi sancıyı az hissediyor, evde çekiyor. Hastaneye bi gidiyor ki 7-8 cm olmuş. Kimisi sancı çekse bile açılması olmuyor. Siz kendinizi epidural diye şartlamayın. Baktınız sancılara dayanamıyorsunuz, epidural istersiniz. Sezeryan istedim ben 8 ay boyunca. Son 1 ayda doktorum fikrimi değiştirdi, normal doğum yaptım. Kendi doktorum da epidural doğum yapmış 🙈 dayanamıyorum dedim, sağolsun anlayışla karşıladı