Ssumru biz de doktorumuzun tavsiyesiyle ferrum kullanıyoruz. Biz 8.ayda kullanmaya başladık. 4.ayda başlamadık. Doktor kan değerlerine bakalım iyiyse şimdilik kalsın demişti. 5.ayda kan değerlerine bakıldı iyiydi. 8.ayda tekrar bakıldı. Düşük olduğu için ferrum kullanmaya başladık. Bir sıkıntı yaşamadık çok şükür. Doktorumuzun fikirlerine de çok güveniyorum.