Ssumru 😀😀😀 bize ilk vegaferon verdi onra bittiginde ferrum verdi. Vegeferonda paraben oldugunu ogrendigimde doktorumuza danisarak daha temiz icerikli ilac istedim. Bebegini parabenden asla koruyamazsin ictigimiz suda oldugu kadar paraben yok dedi ona bakarsan tuttugu giydigi herseyde var ayrica hamileyken sende kullanmissindir mutlaka o yüzden gerek yok kötü icerikli olsa saglim bakanligi vermez dedi bende devam ettim kullanmaya sukur sorun olmadi. Ek gidadan dolayi kabiz sadece ne yapsam düzelmedi probiyotik verdi doktor kullandik biraz duzeldi tekrar ayni 😫