melikeeomeer Ssumru ay şimdi fark ettim başka postla karıştırdım o sıra da gaz damlası hakkında konuşuyorduk Bi postta 😏🤣🤣🤣🤣
Ssumru melikeeomeer olsun canim on3mli degil :) hangigaz damlasi olarak hangisindan memnunsunuz p3ki 😀
melikeeomeer Ssumru ben biogai ile metsil kullanmıştım çok işe yaratmıştı ve 2 aylık olmadan gaz sorunumuz kalkmıştı ortadan 🤣
Ssumru oldugrs1 yok canim baslamadim ama doktorum kilosu kadar damla demisti yani bevek 6 kiloysa 6 damla 7 ise 7 damla gibi..
Duygusm Cansukly Doktorumuz doğrudan ağzına damlatırsanız dişlerinde leke yapar, o yüzden sevdiği bir meyveye karıştırarak verebilirsiniz dedi.
Duygusm Ssumru Bize doktorumuz önce Ferromixin önermişti, bir kaç ay onu kullandık ama bebeğin ne kadarını aldığını anlamak çok zordu. Son gidişimizde doktorumuz Ferrum verdi, onu daha rahat kullanıyorum.
Ssumru Duygusm ferrumu aldik ama kullanmaya korkuyorum cok fazla olumlu yorum okumadik o yuzdeb bestiron alacagim
Yamur92- Maviskizimm nasıl kullandınız peki ben emziriyprum ayarlayamıyorum saatlerını neye dikkat etmem gerekır doktor sabah öğle akşam dedi ama süt le tüketmememi söyledi nasıl olucak emiyor çünkü
Maviskizimm Yamur92- bir kerede verdim ben doktor sabah akşam falan demedi bize.bende emziriyordum ama sıkıntı olmadı.sideferi günde 3 kere veriyordum ama bunu öyle yapmadım
Maviskizimm Yamur92- kilosuyla aynı veriyordum sanırım net olarak hatırlamıyorum üstünden zaman geçti yanlış yönlendirmek istemem