ElifTGM Buse99810 siz nereden aldınız acaba? Normal eczane fiyatınında üzerine almışsınız. Ben 95₺ ye alıyorum.
ElifTGM Damla7 smanın normal eczane fiyatı 110-125 ₺ arası. Yani 135₺ satan satıcı gerçekten çok astronomik satmış
Merveges Damla7 bebegim doğduğundan beri sma kullanıyor doktorum aptamilde genellikle kabızlık çekiyor anneler şikayetçi smayi bir deneyelim dedi ve gayet memnunum şuan oğlum kilosu üst sınırda doktorda gayet iyi dedi biz memnunuz
Merveges Buse99810 ben trendyoldan alıyorum sma kullanıyoruz 4 tane 800 gr 385 tl ye alıyoruz 1 ay gidiyro sayılır eczanelerde ve burda yaşadığım yerde marketlerde daha pahalı ben islak mendilini mamasını bezini indirimden alıyorum trendyoldan hepsiburadan gayet iyi oluyor canım
Aslihanenes Damla7 amin hepimizin evlatlarıni bağışlasın Rabbim inşallah 🤲🥰 evet 36 haftalık doğdu ama kilosu iyiydi şimdi hem emiyor hem mama yiyor küçük bir tosbik olduk çok şükür 🥰
BaraninAnnesi Damla7 sma öneririm. Aptamil çok gaz /kabiz yapıyor genel herkes bundwn şikayetçi. 5 ay sma kullandık. Bir kere aptamil kullandım oda cocugumu mahvetti
Damla7 BaraninAnnesi Başlarda benimde çok gaz oldu şimdi iyi ama kilo almıyor gibi geliyor aptamil bitti bugün sma aldırsam mı ki beğenir heralde tadını dimi 🤷🏼♀️
ElifTGM Damla7 ben hepsiburadan alıyorum 95₺ye. Genelde cimri.coma yazıyorum sma3 optipro 800 gram diye. En ucuz site , ücretli ücretsiz kargo diye sırayla çıkıyor hepsi. Genellikle kırmızıbeyaz veya hepsiburadayı tercih ediyorum ben
Mehmethan76 Damla7 Ben başlarda aptamil kullandım gaz ve kabızlık problemi yaşadık daha sonra sma optipro aldım gayet memnunuz kilo alımıda gayet iyi . Ben ebebekten alıyorum yada sipariş veriyorum 800 gr 98 lira marketlerde eczanelerde 150 lira çok pahalıya geliyo
Aleyna1010 Damla7 canım bende aptamil kullanıyorum prosyneo1 evet sma çok uygun fiyat 1 kg 100 TL falan ben 350gr 110 a alıyorum gerçekten çok memnunum