Menzlay Pinar22 smilac fiyati 85tl acaba yoksa hippmi ne alsam karar veremedim cok huysuzuz ahliyor geceleri durmuyoruz sma kullandim degistirim diyorum😔
Pinar22 Menzlay canım hipp bizde kabızlık yaptı direk similac aldım hem fiyatı uygun hem sıkıntı yaşatmadı bize 🤗
FatihKaan Aslihanenes bizde aynı 24 günlük olduk bende hem meme hem mama kuşlanıuorum mecbur :/ aptamil kullanıyorum ama çok gaz yapıyor sanırım ben bunu şimdi anladım ilk bebeğim tecrübeli değilim siz kaç ml veriyorsunuz bebeğinize ?
Aslihanenes FatihKaan benimde ilk bebeğim geceleri 60 ml veriyorum ben mamayı 2 buçuk saatte bir uyanıyor gündüz de emziriyorum sürekli
Damla7 Ebrukrga Sürekli kucak istiyor memeyi 2 dk tutuyor geri çekiliyor ağlıyor sizinkide böyle mi 😭
Damla7 Ebrukrga emiyor üstüne mama arıyor büyük ihtimalle korkuyorum biberonla alışıp beni emmeyecek diye 1 aydır mama içiyor çünkü 😔
Ebrukrga Damla7 malasef benim kızıma biberonla verdiler küvezde iken benim sütümü içmeyi bıraktı şuan da sütüm geri gitti sık sık kendi göğüsünüzü verin derim
Damla7 Ebrukrga hadi ya mecbur kalmadıkça mama vermiyorum zaten ama 4 5 gündür atak yüzünden günde 2 kere veriyorum