Damla7 Sma optipro kullanıyorum kızıma. Alerjik ve kilo alımı olmayan bir bebekti. Bir yaşında henüz 7 kilo dahi değildi. Kilo alımını çok güzel toparladı çok hızlı kilo aldırdı. Kızım bir kaç çeşit mamayı denedik sevmedi. Birde doyuruculukları yoktu, gece hrmrn uyanıyordu. Sma kullanalı aynı anne sütü aldığı dönemdeki gibi kesintisiz uyumaya başladı. Hatta gece 11 rüya beslenmesi vardı onu kesti şu sıralar. Akşam sekiz sabah sekiz 12 saat kesintisiz uyumaya başladı. Ben memnunum , aptamili hiç kullanmadık bilmiyorum görümcem kullanıyor o memnun değil ama bırakamıyorda.