Gelincik06 Zuhal1414 biraz dikkatli konuşur musunuz, karşınızda yeni anne olmuş,hicbirseyden haberi olmayan ve öğrenmeye çalışan biri var,bebeğimin iyiliği hangisiyse onu düşünüyorum,ilerde uykusuz kalması daha mı iyi, söylenenler bu minvalde
Gelincik06 Mcan ben de öyle düşünüyorum hamileyken de öyleydi,ama bebeğim tok olduğu halde meme ararken huzursuz gibi, yatağına koyunca uyanıyor uykusunu alamıyor,bir de ilerde de uyku sorunu yaşıyormuş ben yalnıs mı post açtım diyorum acaba bebeğim hep kucağımda uyumak istiyor uykulu ve emme pozisyonunda 3 4 saat duruyor
Mcan Gelincik06 madem bu şekilde bebeğiniz emzik vermeyi denediniz mi. Yani ben 3 aydan sonra düzeleceğini düşünüyorum ama bir arkadaşımın da bebeği sadece annesinin ve babasının göğsünde uyuyordu doğduğundan beri şu an üç buçuk aylık yeni yeni düzenlemeye başlamış o gündüzleri hiç uyumaz mış
Bonnusimo Gelincik06 ben emzik verdim cok yorgun oldugum zaman denedim ama tutmadı yani meme reddi riski ilk iki haffa olurmus genelde ondan sonra denemiştim
Gelincik06 Mcan emzik verdim de büyük mü geldi anlamadım araştırıyorum,uygun olanı geçen 7 8 saat uykuya dalamadi durup durup meme emiyor kucağımda
Mcan Gelincik06 hmm yani şuan dediğim gibi çok küçük daha anne karnında hissedermiş bebekler kendilerini 3 ay. Bence zamanla düzene girecektir. Ben lohusalık sorunları yüzünden oğlumun pamuk yanaklarını çok az koklayabildim.daha sonra gaz problemi yüzünden sıkıntı oldu Size tavsiyem haklısınız yorucu bi süreç benim bebeğim kolik olduğu için çok zorlandım hep kucağımda ve ağlardı ama illaki bu dönem geçecek bol bol koklayıp öpün 🥰
fitannee- Gelincik06 7-8 saat uyumamasi gazdanda olabilir bi kaç kere benimde başıma geldi ve gaz olunca memede rahatlıyorlar sürekli emmek istiyorlar 🤔
Ruzgarnannesi Gelincik06 bebeğiniz daha çok küçük bu dönemde zaten sürekli uyurlar benim bebeğim 6 aylık ve uykusu gelince emzirdiğimde göğsümde uyur bi zorluk yok bunda pış pış ve elektrikli süpürge sesini ikisini bir anda açarsanız işe yarar uyuması için
karabocuk Gelincik06 yazıl değil mi evladınıza. yargılamak için söylemiyorum bunu nolur yanlış anlamayın. su hayatta sizin sıcaklıgınıza kokunuza muhtac. 16 günlük ne demek daha miniminnak. emmek sadece karın doyurmak değil ki. oğlumda dokuz aylık ve hala emerken uyur. o şekilde huzurlu onu kırmak istemiyorum. calısan bir anne olmadıgım için benim ve evladımın lüksü bu. size de cok zor gelmiyorsa baska engeliniz yoksa bence emerken uyuyorsa üzmeyin
Gelincik06 karabocuk yok anlamam merak etmeyin ben hangisi doğru merak ettiğim için bubpostu açtım,güvenli bağlanma olaylarını falan biliyorum zaten beni zorlayan yorgunluk ve uykusuzluk küçükken epilepsi geçirdim bu gibi durumlar tektikliyor nobetlerimi geçen 7 8 saat kucağımda durunca yorgunluktan bayılacak gibi oldum ayaklarım titremeye başladı ben de verimli olamıyorum zaten böyle
Mom022 Ben de emerek ne güzel uyuyor diye 16. ayına kadar öyle uyuttum çok zorluk cektim ama bu benim salakligim. Daha 16 günlük. O daha doğduğunun farkında bile değil. En azından 3 4 ayına kadar o nasıl istiyorsa öyle davranmalısın. 3. ayına kadar hamileliğin 4. tremestrri sayılıyor çok erken yani
Mcan Mom022 niçin zorluk çektiniz bende hep emerek uyusun istedim ama hiç öylr uyumadı. Yani yanlış anlaşılmasın benimde ilk bebeğim merak ediyorum ne gibi zorluğu oldu emerek uyumasından
Mom022 Mcan önceden sorun yoktu ne ne güzel uyuyor 1 2 kere uyanmasını sıkıntı etmiyordum ama artık büyüdükçe ihtiyaçtan değil uykuya donememesjnden dolayı saat bası uyanmaya başlamıştı ve uykuya geçmesi de çok zor oluyordu. Ben tekrar uykuya geçene kadar tekrar uyanıyordu yani nerdeyse hiç uyumuyordum yalnız bakıyorum bir de. 18. ayında komple memeyi bıraktık. Çok şükür ne beslenmesinde ne uykusunda bir problem yok artık.
karabocuk Gelincik06 tabi ki herkesin hikayesi baskadır. kimi anne karnını güzelce doyurup öyle uyutuyor belki bu sekilde rutin oluşturursunuz sizde. yazarken çekindim cünkü bir kadının anneliğini sorgulamak en kızdıgım sey herkesin durumı sartları hikayesi baska çünkü 🌼
Mcan Gelincik06 maalesef Bana da öptürmedi ler çok küçük yana yara olmasın diye ama çok pişmanım Keşke öpseydim öpmedim halde oğlumun yanakları pütür pütür şu anda bile öpmüyorum ama yine de böyle
zeytinbacilar Gelincik06 canım sen ne yaptın daha iki haftalık bebeğe ne öğretebilirsinki elbette memede uyuyacak emiyor yoruluyor ve uyuyor normal yani bırak keyfini çıkar benim kızım 5 aylık memede uyuyor çokda hoşuma gidiyor bu durum ha 6 aylık olunca eğitim vermeye çalışıcam o ayrı ama 6 aydan önce vereceğin eğitimi alamazki daha iki haftlık bebek
Gelincik06 zeytinbacilar işte ben bayağı zorlandım ama birakmadim emzirmeyi,annem gelince sor olacak dedi başkaları dedi emzik seçeneğini düşünüyorum bakalım çünkü bende hastalık gecridigim için bunyem kaldırmıyor.
Gelincik06 Bonnusimo emzik kullanıyor musunuz su an ben ebebekten aldım ama sanki büyük gibi ya da yavrumun ağzı küçük
Mom93 Gelincik06 Bende 16 aylık sandım kız Allah seni bugunler geri gelmiyor koynumda uyutuyordum ben. Memem de uyur hala ve yerine koyarım 2-3 saatte bir uyanır emer göğsümde uyuması çok hoşuma gidiyor. Bence üç aydan sonra biraktir şimdi daha kendini senin karnında sanıyor minnak