Ben memede uyumasına izin vermedim. Gözünü kapamadan nazikçe çekiyorum. Sonra sarılıp bol bol öperim içime sokarım resmen. Bu yüzden geceleri de rahat uyuyo. 3 4 saate mızırdanıyor kalkıp emziriyorum tekrardan uykuya geçiş yapıyo. Daha önceki bebeğimde o sıkıntıyı yaşadım gece meme yüzünden hiç uyumadı. Memede uyuduğu için uyku yerinin sadece ora olduğunu düşünüyorlar