Yakamboz Mom62636362 Işte yaptım baktım tek çizgi bıraktım banyoya sonra kahvaltı masasını topladım geldim 2 olmuştu. Ama çok oyalanmadım dakika ne kadar olması lazım mesela en fazla?
Uzaymekiii Yakamboz Yakamboz bu kadar oyalandıysanız sonradan çift çizgiye dönüyo diye biliyorum 1 kez daha test yapın 3-5 dk aralığında çizgi yine oluşursa hamilesiniz demektir
Yakamboz Mom727373 Ağlıyorum 2 saattir kızım çok küçük Allah aratmadı hiç şükür ilkinde düğünden 1 ay sonra oldu
Yakamboz Dadam Işte yaptım baktım tek çizgi bıraktım banyoya sonra kahvaltı masasını topladım geldim 2 olmuştu. Ama çok oyalanmadım dakika ne kadar olması lazım mesela en fazla?
Merveeflinakyz Yakamboz bende öyle diyorum 2yasinda kızım var biraz uykusunda sorunum var oda duzelirse cok iyi olurdu benimde adetime 3 gun kaldi ama 1defa test yapttim cikmadi 1hafta kala yapmistim
Mom727373 Yakamboz hepsinde bi hayır vardır da biz göremeyiz. Sıkmayın canınızı kolay olmayacak ama bi şekilde ikisi de büyüyecekler😊
Dadam Yakamboz 5 dk sonrasını dikkate almamak lazımmış ama adetinde gecikmiş sanırım, ihtimal var yani, kan ver istersen
Mom17 Yakamboz ama cok yanlıs yapıyosun bılıyomusun aglayarak ne olursa olsun karnın dakı bı canlı kucagındakı neyse oda oyle ve ınankı ıstenmeyen bebekler hep ıce kapanık huysuz cocuk oluyolar cok tecrubeyle sabıt lutfen kendını topla ve sukret