Mom17 Yakamboz ama cok yanlıs yapıyosun bılıyomusun aglayarak ne olursa olsun karnın dakı bı canlı kucagındakı neyse oda oyle ve ınankı ıstenmeyen bebekler hep ıce kapanık huysuz cocuk oluyolar cok tecrubeyle sabıt lutfen kendını topla ve sukret
Hakaninannesi Yakamboz 6 gün geçmesine rağmen silik.sıvı alımını azaltın en az 4 saat idarara çıkmayın.bu idrar ile tekrar test yapın.ilk 5-10 dakikadaki sonucu tekrar değerlendirin bence
Uzaymekiii Yakamboz Yakamboz bu kadar oyalandıysanız sonradan çift çizgiye dönüyo diye biliyorum 1 kez daha test yapın 3-5 dk aralığında çizgi yine oluşursa hamilesiniz demektir