aksu5334 Yakamboz ikisi birarada çıkar Rabbim kolaylığını verir şimdi zor gibi ama ilerde iyiki diceksin çevremdeki herkes böyle diyo:)
Yakamboz aksu5334 sizinde mi öyle. Ya doğumum çok zor oldu benim sezaryen bide hiç düşünmüyordum ikinciyi şimdi böyle oldu
aksu5334 Yakamboz olmadı benim 11 aylık oğlum var ikinci için yazın bırakıcam korunmayı. İkisi beraber büyüsün bende bi kere zorlanayım diye düşünüyorum 😊
Yakamboz Mom62636362 Işte yaptım baktım tek çizgi bıraktım banyoya sonra kahvaltı masasını topladım geldim 2 olmuştu. Ama çok oyalanmadım dakika ne kadar olması lazım mesela en fazla?